joi, 19 februarie 2009

COLEGII MEI DE LA FACULTATE LA BALUL BOBOCILOR!!!

Partenera mea de dans un stil Michael Jackson....!!!


Cu colegutul BOGDAN DUSA SI BOGDAN GLEVESANU B&D!!!
Multumesc fanilor si colegilor.....!!
Cu Drgos colegutul de treaba( P.S.este cantaret).....!!
La concursul de dans trebuie sa ma laud un pic am luat locul 3 din 8 perechi e foarte bine pt mine sunt multumit!!!

Cu coleguta Corina MISS BOBOC 2009 felicitari din partea mea!!





CU colegul si prietenul Cata "Rozario'









A fost foarte fain la bal....ce pot sa zic m-am distrat am si dansat.Ma bucur(MA LAUD UN PIC) ca am luat locul 3 la dans din 8 baieti si locul 3 la Mister am avut noroc si de partenera mea care m-a ajutat.Pentru mine a fost important ca am participat desi eu tot mereu doresc sa castig.














































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu